Giant Kuantan

Semalam aku dah sampai Kuantan. Ingat nak terus pegi umah Makcu tapi Izan beria ria plak suruh jumpa dia dulu plus nak suruh teman beli cenderamata untuk reunion esok. Jadinya, dia suruh aku turun dekat kem kat Jaya Gading tu. Entah macam mana lepas je lalu dekat Gambang, aku tertido. Pacik bas tu ah salah. Dah la hujan dia bantai kuatkan aircond, mana aku tak lalok kan. Sedar sedar dah sampai Taman Tas. Ceh. Turun kat situ call Izan. Dia sampai then kitorang pegi Giant pasal dalam tu ada kedai cenderamata.

Rasa aku dah bertahun kot tak makan mendalah ni tetiba plak cam teringin

Kitorang buat foodcourt Giant tu macam hak sendiri pungpangpungpang macam ape. Aku nak cakap dia nak cakap. Berebut rebut macma ape. Ni belum lagi jumpa esok ni ramai ramai. Tak tau la camana plak tahap kekecohan dia. Waargghhh tak sabarrrr!!


2 comments:

intanurulfateha said...

dem. lapar tgk makanan ituh!
arghh! pukul yot! hahaha :P

The Nurul said...

@intanurulfateha oih saket ah!!! :p hahahhaha