Botol impian zaman SPM dah ditemui!!!!

Hahahahahhaha aku tak sabar ni. Lapan taun lepas kitorang, budak budak sekolah menengah janji lepas lapan taun nak buat reunion. Lepas tu hari last SPM masing masing kena tulis atas kertas impian masing masing dan kitorang letak dalam botol dan tanam dekat masjid sekolah. 

Tadi budak budak laki bagitau diorang dah gali balik botol tu. Hakhakhak. gila tak sabar aku nak tengok.  Yang pentinggg!!! Impian aku memang terkubur dah kot. Pasal masa tu aku rasa aku tulis nak jadi jururawat. Ceh entah apa apa. Tapi aku dah dapat panggilan ok tapi sebab mak tak benarkan, jadi jangan jadi anak derhaka. Pasal mak tau anak dia ni haram la nak lembut lembut. hahahahah. 

Esok! esok reunion!! Yeaaaahhhh!

Yang paling aku tak leh blah sekali nak tengok member yang kawin dengan budak sekelas. kehkehkeh. angin takde ribut takde tut tup aku dapat kad kawin diorang n dengar cite bini dia da sarat. muahahahhaha. hai apis & pojie *lambai lambai* kekekekeke

No comments: