Cara Menghilangkan Sedu

Sedu @ Hiccup. Pernah kena? Mesti menyampah gila kan. Nak nak kalau lepak dengan kawan kawan atau dalam kelas time lecture mengajar. mesti kena gelak, kena kutuk, kena nganjing kaw kaw nye kan. hahahaha.

aku baru je kena pagi tadi. lepas subuh hujan plak sedap sangat ah nak tido kan. sekali datang plak mendalah ni. ape aku buat?

ada orang kata pegi minum air. tapi aku malas nak bangun. jadinya aku tahan nafas dekat 30 saat macam tu.buat tiga empat kali. 

then selamat lah aku tido dengan aman.

4 comments:

twinkle twinkle said...

thnx sbb share:D
bole praktik ni,,sbb selalu sedu ;D

LadyRye said...

orang kata budak2 sedu sebab nak membesaq...

yati..jangan laa kita sedu selalu...tak larat nak membesaq dah neeehhh...hahaha!

The Nurul said...

@twinkle twinkleingat tau teknik ni nnt. hehe

The Nurul said...

@LadyRyetu lah pasai. nak besaq tara mana lagi tak tau laaaa