So-called Mommy

Tadi pagi aku dah siap wangi wangi nak pegi keje, jenguk anak buah kejap. Lor..dah bangun. Buat susu, tengok tengok dia berak. Yang mak aku sakit belakang, demam segala bagai. Tak sampai hati plak kan. Sinsing lengan baju, angkut masuk bilik air, cebok kan dan terus mandikan. 

Semalam pulak, aku nak pegi keje, dia dok melalak depan pintu nak ikut. Bila balik kerja asal tak dukung dia sah menangis. Haih, drama betul. Tapi di sebalik drama ni aku rasa dah macam jadi emak emak pulak.

Mari berkenalan dengan anak harimau sesat buah i.

Hai Iman Adam!!!

Sebijik muka emak dia kalau menangis. Emak dia lah. Bukan aku.

Budak kuat mengutip. Jadi, rumah sentiasa kena bersih berseri

Happy Baby. Jarang buat masalah dia neh.

Hai uncle aunty (s), nama saya Iman Adam bin Sahariman. Nak ambik saya jadi model? Sila contact emak sedara saya ni.


16 comments:

hiro said...

anak kite cumil cm tu?? tettt..ahha

FarhanaFabulous said...

eit..comelnye baby tiger ni...

meaw said...

comel la dengan baju harimau dia tu ;)

LadyRye said...

oloh comeynya..*melt*

Nurulbadiah Lai said...

Ya Allah..
omenye...
omenye....
nk cubit2..gerammnye....eeeeee

The Nurul said...

@hiroteeeettttttt!!!! hahahahha kau buat aku tersipu. ceh.

The Nurul said...

@FarhanaFabulousbaby kalau pakai macam ni memang comel kan? cuba kalau kita. harimau pun lari.hahahhaha

The Nurul said...

@meawanak i esok segala baju binatang i nk sumbat. bole? haha

The Nurul said...

@LadyRyeesok adik affan bubuh dalam baju macam ni ok.

The Nurul said...

@Nurulbadiah Laipipi dia memang dah selalu jadi mangsa kerakusan bibir i. takda hal punya. hahaha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

amboiii...

gawwangnya dia...
pakai baju tiger..

Cikbelog said...

ala comelnye dia ngan baju harimau.hehe

syue said...

eehh, comel sangat anak buah awak. hee. nak pinjammmm! :D

The Nurul said...

@a.z.r.i.n.a.03.07 hahahah takde garang nye

The Nurul said...

@Cikbelog macam nak tarik ekor dia. hahaha

The Nurul said...

@syuebape minit nak pinjam? :P