Najwa Latif? Sapa Najwa Latif?


Carta Hati by Najwa Latif

engkau duduk di situ
diam tersipu malu
mahu mendekati aku

aku mula resah
hati ku jadi kebah
melihat dirimu aku rebah

tapi hati ini
kuat menyatakan
kau terkini
duduk di carta hati

lalu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia

sehidup semati kita
menjanjikan bahagia
untuk kita berdua selamanya

jangan engkau jangan pergi
jangan tinngal ku sendiri
jangan tinggalkan carta hati

kau janjikan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita

Cer korang dengar lagu kat atas. best tak? best gila kannnnnnnnn. Lirik dia masuk je dalam hati. Nak nak yang terngah berkapelan tu . komfem layannnnn je. aku dok replay dah bape jam lagu ni. haih cik adik comel. dah la comel. pandai main gitar. suara sedap. buat lagu sendiri. nages lahhhhh. kalau masuk carta ni memang top chart la dia pegi ni. Silap silap taun depan menang AJL26. Sapa tau? Hehe.

Nama komersial dia NajwaLatif. Nama betul Imratul Najwa. Nama pun sedap. Baru form 4 kauuuuu..Alahai muda remaja lagik. Malas cakap banyak, aku nak pegi melayan youtube dia. Oh, ni blog dia : http://najwalatifs.blogspot.com/ dan jugak facebook dia : Najwa Latif Fan Page

Lagu Inikah Cinta tu bapak lah cool nyanyi tepi laut. Kau ada?

Oh lagi, aku suka sangat dia nyanyi Kalau Berpacaran. Penyanyi asal pun kalah ok!


Lagu Daus - Kenapa memang terbaik dari ladang! Aku plak yang terbuai buai dengar dia nyanyi.


Ha last..Bole plak la nyanyi lagu cina. Kau ada? Nanges ok.


Untuk Adik Najwa Latif, semoga terus sukses ok! Good luck!