Majlis Perkahwinan Tasya & Joe, Enjoice!!!

Awas!!! Entry adalah padat dengan gambar!!

Ini masa dekat Masjid. Sekali tiga orang nikah. Kronologi :

1: Penutup muka yang last last habih berlemoih dengan kesan lipstick dan foundation. Pengantin ni tak pandai duk sengap. hahahhaha sya ;p
2: One shot! Tapi aku tak dengar pun lafaz dia even rekod pun tak clear sangat suara. Awat slow sangat Joe aih? Ketaq kaaaaaaa? :p
3: Oh sebak masa neh Abah peluk Sya menitik air mata T__T
4: Ehem!! Sah daaaahhhhhhhh
Mentang mentang dah sah, kemain tau pengantennnn...Siap touch up lagik. Tapi sweet!
Ini malam berinai / khatam Quran. Disebab kan aku tak komfem awal nak datang so takde baju untuk aku. Jadi, tambah lah manik sendiri nak rasa merah merah.
Pengantin lepas khatam terus pegi mandi lobak konon nak kasi badan tak peluh sangat untuk majlis esok. Sudahnyaaaa....tak peluh apa. Dah macam berlendir sya cakap. Aku pulak yang fefeeling penganten khatam quran masa ni. ceh. 

Pelamin tiga panel. Cantik! Besar tapi penyudahnya aku rasa membazir pasal tak boleh capture penuh pasal dengan depan ni ada tiang. so dia menghalang .

Bilik. Simple but sweet. Tapi loklaq gila pakej ni kasi cadar hat zaman purba mana entah. buruk bena.



Pengapit, bride to be, Kak Ngah ( Intan) & Basir
Aku rasa dalam mulut joe penuh nasik tu. Hahahaha

Amek berkaaaaatttt~

Naaahhhh duyung cantik terlepas ke darat berposing posingan~

Ini pulak masa dekat rumah Joe. Bunga tangan kristal tu sangat cantik. Dalam ramai ramai aku la paling masuk tema sekali. Brown+Blue. Padahal beli secara tak sengaja je baju ni. 

Atif hensem!!!!

A Happy-Go-Lucky Bride. Pelamin dia cantik kan? *grin*


Ok. biasa kalau silat kita tengok yang macam lawan lawan kan. Yang sini fun ok. Yan orang orang tua. Enjoy!:


Tasya dah terkekeh kekeh aku tengok. Itu dia, kalau aku, mau terbatuk batuk dah gelak kat situ. Takde cover dah kot.

Satu lagi, malam sebelum hari kenduri, abah pasang mercun kaw kaw punya. Yang 100 das lebih, aku dah rasa macam duduk kat medan perang. Nah:



Aku pun tak sangka aku akan berada dengan Sya masa nikah, khatam quran, berinai, inaikan dia, hari kenduri dan rombongan hantar pengantin (sambut menantu). Even bunga dekat kepala tudung tu pun aku yang letakkan. Oh mithali nya kawan mu ini syaaaa. Kahkahkah.  Takpe, hari dia, kita gembirakan dia. Aku pasti, hari aku nanti dia akan gembira kan aku pulak. Ye dak? 

Apa pun Sya adalah sangat cantik dan cun. Untung jugak kenduri lepas puasa. Masa puasa diet gila gila so badan cun ah. Joe bertambah comel aku tengok. Dulu kurus, hensem. La niiiiii. Hahahaha bambam pun masih comey jugak.

Diorang ni kapel since kitorang study lagi. Masa sem berapa entah. Dua kot. Sampai la ni. Alhamdulillah. Dalam dok gaduh gaduh sepanjang tahun tu, kawin jugak. Diorang ni mana pernah tak gaduh, habaq mai. Tak sah kalau tak gaduh dua orang ni. Tapi Alhamdulillah jodoh kuat :)

Untuk Sya & Joe, semoga korang tabah menghadapi kehidupan berumah tangga. Lepas ni dah tido sebantal harap harap perangai gaduh tu dapat kurang la eh. Dan cepat cepat la sikit timang baby. tak sabaq nak tengok. mesti comey aih!

*Pergh haiiiiihhh panjang gila entry. Ah layan sajalah*


No comments: