Finally!! Remove IntenseDebate Comment.

Lepas dah berbulan aku stress nak delete intensedebate punya comment part, baru tadi boleh. Tak bukak mata luas luas sapa suruh. Ceh. Dan quite complicated jugak lah. Terbelit belit dengan wordpress lah apa jadah. Aku rasa memang betul dah username dengan password tapi tetap lah nak kata invalid, invalid juta juta kali!

End up, dua tiga ari lepas antar email dekat support@intensedebate.com berjela jela aku mengarang. BIla dia reply, rupanya solution dia senang gila ceh ceh. Aku tak click untuk login pakai wordpress. Hoih mana lah nak ingat. Dalam kepala otak aku blog aku guna blogger so menatang apa word press tak amik kesah pun. 

Sini : 
kelik yang dalam bulat tu dulu lah!  baru proceed username. cehs

Lepas tu senang sangat nak uninstall. Ikut je arahan berbahasa inggeris dia.



2 comments:

Izzatul Azma said...

Yeay i like this version moreeeee

De' Nurul said...

kan? lagi simple dan senang.