Mencanting batek di Teluk Cempedak

Pertama tamanya aku mengalami sedikit masalah kekeliruan ejaan.

Mencanting atau Mencanteng? Atau Menconteng?
Batek atau Batik?

Aktiviti mencanteng/mencanting/menconteng batek ni adalah aktiviti yang tak berfaedah di malam hari Oktober 2010. Lepas kekenyangan sebab masing masing melantak tak hengat dunia, aku dan bff pergi lepak dekat TC. TC sekarang malam-malam meriah wooohhh.. Rugi tak lepak. Jangan kata mamat hensem, mamat cantik pun bersepah sepah sampai juling bijik mata.

Hasilnyaaa.. F for Art. Thank U. Menangis lah Cikgu Pendidikan Seni.
Lepas tu adelah pulak ankel mana entah dok usha usha suruh tinggal lukisan ni kat situ. suruh jual. aku punya gelakkan dia. mana ada orang nak lukisan buruk compang camping macam ni ankel oihhhh... 

kata dia nnt kalau ada mat saleh yang bercitarasa pelik nak beli dia akan contact aku untuk kasi bayaran. aku pun gelak dan terus berlalu. tak minat. ni kenangan dengan bff. mana boleh jual ouh.

korang..agak agak nak asah bakat conteng2 ni pegi la melepak dengan booth2 TC tu. benda macam ni pun kena seploh hengget. dunia duniaaa..semua duit.


No comments: