Ladang Anggur Tasik Beris, Sik Kedah


Disebabkan omong omong orang yang "bukan ada apa pun masuk dalam tu" maka aku pun berat hati je nak masuk. Dah la kena cukai rm4. isk. Masuk takat amik gambar dengan anggur je macam tak berbaloi je kot. Kenapa tak eksaited macam nak masuk ladang stoberi entah. Tapi menyesal kemudian tidak berguna. Lain kali masuk je la. Jangan dengan cakap orang. Macam lah anggur tu kau boleh tanam belakang rumah nak bergambar lain kali. Pfft.

Ini amik dari luar . Setelah di edit nampak la rupa anggur ha.

Dah macam kat obersi kekdahnya.



Laluan masuk. Jadi la ada gambar sini ha.



Anggur fresh sedap gila. Menyesal termakan kata kawan aku dia kata masam time dia pegi. jadi beli sikit. Sumpah nyesal. Anggur dia sedap manis! Anggur hitam tu lagi sedap tak terperi. Krup krap krup krap. Rangup gila!


Ok, kamu kalau ke area Sik, tempat ini adalah wajib pergi ok. Kau ingat senang nak jumpa pokok anggur kat malaysia ni? Senang? POKOK ok bukan buah. Buah bersepah kat market.  Jadi, sila pergi. Kak Rai...hang tu dah dekat kann..bawak anak anak pegi. Sekian.



2 comments:

Lady RaRa said...

sapa kata aku dekat dengan sik? mau 2 jam ok nak sampai sana. dari pi sik baik aku pi penang mandi laut. kahkah

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bestnya bejalan.. rsanya cuti2 malaysia punya kembara tak jelajah semua lg fifi ni! hiks