Adakah anda layak ke luar negara??

Mari kita cek.

[Klik] ----> http://sspi2.imi.gov.my/

Seperti arahan, masukkan nombor kad pengenalan dan tekan semak. Result:

Ini aku lah. Alhamdulillah.





Ini bagi YANG BERJAYA, TAHNIAH! Pergi lah kau hujung dunia pun sekalipun takde sapa boleh halang.


Ini pulak bagi YANG TAK BERJAYA, TAKZIAH! Maka pergilah kau mengadap pejabat Imigresen tengok kesalahan apa yang patut macam sangkut PTPTIPU eh PTPTN ke, atau apa apa saja kes lah.


Dan, disebabkan aku adalah layak dan tidak disekat, ehem! Maka:


Will be back afta xmas. "Sahaja aku keluar negara adalah untuk bersukaria"  Er, bole?



Malam ni, jam 11, Can not wait! Adrenalin rush. Wishooooooooo~



3 comments:

aryu said...

saya pun tiada halangan *muka heppy*

De' Nurul said...

gud :)

sweethOneY said...

hoiiii nak ke manaaaa