Adam - Office Ummi






Amboi seronok benar mengerjakan custing machine kat office emak dia. Lepas tu berlari lari. Orang luar bank pelik apehal la malam malam anak orang ni tak reti balik masih melepak dekat dalam berlari lari. 

Dan oh, sebelum tu aku bawak adam pegi makan KFC. masa tu baru dapat online voucher untuk Zinger Burger. Aku pun bukan main excited lah katanya kalau beli satu item boleh dapat free set zinger beger. konon! Sekali sampai kaunter, dan dan tu la tampal notis kata promo tu habis harini (14/12/2011). Cantiknya perangai KFC ni. Kalau tau tak mampu nak tampung, tak payah la buat. Kau tengok Mekdi, ada pernah dia batalkan promo dia? Konon sampai jan 2012 haktuih la. Dusta semata. 

Dan untuk tak mengecewakan perut yang dah memang lapar, aku pun order la set ape benda entah lupa, ayam, beger, fries (xmeal kot). Sekali lagi frust! Tak sedap langsung, ayam kecik, macam goreng kat umah, minyak banyak, memang aku rasa nak bersumpah kat situ this is the last time i eat KFC (konon lah). aku dah terbayang mekdi masa ni. Uh sedapnyaaaa~

Say no to KFC. Aku tamau dah.


3 comments:

Izzatul Azma said...

Yeee KFC tak best !

Hanis Azla said...

tak bestlah klu promo yg mcm tu kan.. buat hampakan hati org aje.. comelnya anak awak.. utk info pasal uss yg awak tanya tu, nak masuk mummy ride tu, ketinggian dia 122 cm.. selamat bercuti ke USS yer.. have fun..

De' Nurul said...

izza, tak lalu dah pasni.

hanis, 122? yippi! hahahha thanks.