Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim, Alor Star

Gambar empat tahun lepas. Fuh, masih dalam simpanan. Masa ni gambar cikai cikai guna handphone saja. Hey tapi empat tahun lepas sesiapa yang mampu pakai handphone berkamera dia kira ok ok la. Takde la hebat tapi boleh la (padahal guna duit scholarship beli haha). Eh tapi masa tu kawan kawan aku pun kemain dah beli digital kamera. Loan masuk je kemain lagi expo itu ini jual kamera bagai.

Jadi, kami (Aku, Shida, Tasya dan Ita) pegi la merayap ke mana mana entah. Takde tujuan. Tak pasal pasal pegi belok masuk Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim, Alor Star Kedah. Masa tu dah petang. Pehhhh lengang. Kosong. Merepek repek la kami sakan bergambar.

Tiba tiba, eh sunset! Sunset. Berebut rebut nak amik gambar sebab sekejap je. Masa ni angin kuat. Jadi, itu lah jawapan kenapa tudung aku macam pffttt baru pandai pakai tudung semalam.

Malangnya ini je gambar yang aku ada. Yang lain da burn dalam cd pastu apa masalah entah CD tu tak boleh read. Budak budak ni jahat ok kata aku banduan terlepas. Choi sungguh mulut masing masing.


No comments: