International Charger Plug


Sebelum pegi Phuket haritu aku terjumpa satu charger plug masa kat kedai ape entah. Alah kedai simple simple like Kedai Barang Dua Ringgit tu ha. Murah je pun so try je lah beli. Mana lah tahu plug diorang tak sama kan. Sekali betul kau! Selamat aku bawak charger plug ni. Hahaha. Dekat belakang kotak dia ada tulis negara mana yang boleh guna tapi Thailand takde dalam senarai tapi aku beli jugak. Incase. Sekali, syukurrrrr. So sesapa yang nak travel luar negara tu sila lah beli :)


3 comments:

Cik Bambam said...

aku pon.. masa nak gi korea ari tuh.. lupa nak beli awal2.. then melilau cari kat korea nun.. nasib baik ada.. but mahal ckit lar..huhuhu..

sweethOneY said...

aku dulu pinjam kat hotel :D

De' Nurul said...

Haaaa naseb jugak ada aida. Kalau takde? Pandang je la kamera tak bernyawa.

Za, naseb hotel provide. kot takde? nangesssss~