Hurraaaaaahhhhh

Hari ni David kata suruh balik pukul enam. Balik tido pasal esok standby orang mungkin ramai gila. Ok. Cun. 6:30 Khai antar balik. Mandai je si David arrange. Si Khai dah terpinga pinga. On the way balik riuh mulut masing masing sembang. Merepek repek penat lah apa. Singgah Bazar Ramadhan. Dia ajak round sampai hujung pun surrender dah. Tak larat sungguh. Tapape tah baru hilang sekejap kelam kabut nak call ofis tanya number aku. Hahahha lawak sungguh.. Tunggu je lah dekat kereta.  

Naik rumah dah 7:10. Baring kejap boleh terlelap. Otak masih tune dekat tempat kerja neh. Bangun bangun abang kejut tengok jam 7:40 pasal jam tu cepat. It 7:30 actually. Abang tanya puasa tak? Aku kata puasa lah. Tapi dalam kepala otak dah "alamak...dah lambat nak mandi nak pegi ofis. tengok dekat luar dah cerah" Kahkahkah. Memang lah cerah. Belum malam. Aku ingat dah esok. Hahahahahaha. Dengan mamai mamai dengar azan terus pegi minum. Boleh?

Oh, cerita tempat keje, finally, ada jugak budak temporary lepak dekat site. Ain. Phewww. Lega aku. takde la melanguk sangat dengan budak budak cina dok ber coceng coceng sangat. Terus menyembang laju laju. Alah alah, esok Ling, Chee Seang dengan Ming kena pegi site Sg Buloh. Ayoh tak syok aaaaahhhhh. Salah salah Khai kena pegi penang jugak. Aah. Tanak ah. 

Hey hey TM neh apa cita neh. Tak transfer transfer lagik line internet aku neh? Bil jalan okkeeeyyhhhhh. 

8:48pm. Nak tido. Recharge energy. Kbai.


No comments: