Novel : Kasih Yang Suci

Mengada-ngada!

Novel english beli aritu pun baru sepuluh helai baca, dah tamak haloba beli novel lain.

Tak, bukanlah haloba mana pun. Cuma terpengaruh. 

Ni ha, kang sekarang tengah top dan jadi trending dekat twitter pasal Nora Elena, Seth Tan. Drama yang diadaptasi dari novel Kasih Yang Suci

Bila tengok drama tu, Si Siti Saleha jadi Nora Elena, oh sweet! Aaron Aziz jadi Seth Tan. Gila tak cair? Kalau tak cair pegi berenti jadi orang sekarang.

Lalu, atas desakan desakan sekeliling aku mula la gatal google sana sini nakkan novel tu. Jumpa lah pulak dengan blog dan facebook penulis dia. Aku pun takde lah banyak cerita. FB, Email, Maybank2U, bla bla bla hari Ahad setel, tadi pakcik pos laju terpacak depan rumah menghantar ini :

Tebal? Ada cerita dia.

Kak Meen pandai pancing aku. Aku dah fall in love jugak lah novel biru tu. Pastu dia kata kalau beli tiga free postage. Which, kalau aku beli dua, RM50 sekali postage cost RM5 each. So tambah RM10 untuk tiga novel jadi RM60 + free postage. Dah cane aku tak rembat tiga sekali? Bijak!

Oh yang best pasal dapat autograf lagik ok. Kau ada? Hahaha. Nama aku tu tak payah nak reveal sangat kot

Semalam keluar boleh pulak lupa nak tengok drama tu dekat handphone. Balik balik gigih pegi cari dekat tonton.com.my. Saspen ouh sambungan dia hari ni. 

No comments: