Aqiqah Safirah Luthfia

Excited sangat sangat sangat sangat tak boleh nak cakap apa. Jaw dropped habis bila tengok pelamin Fia depan mata.

Usai zohor, sesi menyembelih kambing dimulakan
Lepas siap lapah, Pakcik Mat/Tok Mat kunyitkan kambing tu
Lepas tu dia bakar macam salai. Katanya tak nak kambing tu nanti bila masak berbau. Gitu~

Dah siap tu baru lah masing masing melapah, sambil geng geng emak gotong royong siang sayur bawang etc.
Menunya, kurma kambing. Gila sedap oi! Pakcik Aziz (Chef Utama) kabo kalau  nak lagi sedap masukkan buah kurma.Tips okeh.
Lepas isyak, orang orang masjid datang untuk marhaban & zanji.

Pengantin kecik relax relax minum susu


Fia tak nak bagi kerjasama dengan Makde uhhhhhh.

Adam :  Makde Makde tak payah la amik gambar. Fia nangis tu.
Erghhh Abang Adam ni ponnnnn. Sayang sangat Adik Fia dia tu.

Pakngah Fia tu pura pura je sebenarnya

Epic betul gambar ni. Ummi kenapa fire Adam?? Hahhahahaha
Tiba tiba! Ultraman sesat pakai jubah datang. Hahahhahah


Yang tak peduli manusia lain dah bila dapat game. AbangCik & AbangIqi.

video

No comments: