Popeyes Louisiana Kitchen, Midvalley

Adam yang dah makin hensemmmmm!!!

Aku order ni. Macam muak dah asik asik ayam je, so kita try Fish & Shrimp plak. Yummy!!

Tak, ayam dia bukanlah hangus macam ni. Ni effect edit kaler terlebih ni. Ayam dia maveles!


Nah, abah pulak.



Sikit jam lagi, aku rasa menatang popeyes neh boleh beat KFC ok. KFC bebalik ayam, ayam, ayam. Muak. Kat sini udang ada, ikan ada. Tapi mahal sikit lah. Eh, tak kisah la, janji sedap.

Aku surf jugak ne ha pasal Louisiana ni. Ramai cerita yang dekat TTDI jer. Masa nampak kedai ni kat Midvalley kitorang macam cuak jugak nak masuk. Halal ke tak ni. Tengok ramai je Muslim masuk, masuk je la. Lepas tu biasa nya kalau non-halal kat Malaysia ni, ada diorang tulis kan. Aku cari jugak logo halal, samaada memang tak dipaparkan atau aku yang tak perasan entah lah.

Ok, makanan dia memang superb lah. Macam aku kata, tak lama lagi habis la KFC. Potato dia punya sos memang best gila. Lepas tu siap ada kuih macam biskut, makan dengan strawberry jam. Mana mana meal, memang akan ada itu. Coleslaw dia pun sedap.  Tak rugi mencuba ok. Dan oh, air mangga dia pun sedap!

Oh ya, Popeyes ni halal ok. Boleh la try.

*My pic has been removed due to inappropriate clothes*


No comments: