Gold Coast Morib



Saya sampai dah Gold Coast. Awak orang?

Kahkahkah Gold Coast Morib je pun. Bulan Palma Tree ape benda entah yang chalet atas air tu. Aku pun sampai ke harini heran macam mana lah lekat nama Gold Coast? Lah sangat kan! Dedolu ada emas ke cane citer dia kat tempat tu heh?

Mula mula sampai checkin lepak dalam bilik Adam buat hal tak nak turun mandi pool sebab bilik air ada jakuzi. Jakuzi kau! Seronok sangat main sampai kecut jari jari. Sejam lepas tu, turun pegi pantai sebab ada voucher apebenda eh yang naik motor kat tepi pantai tu. Lantak lah aku lupa nama dia.
Sedih kan pantai dia? Maaf laaaa memang bukan berciri ciri untuk mandi manda ye. Nak mandi manda scuba diving bagai cari tempat lain. Sebab tu lah dia buat water themepark kat sini kot sebab tahu pantai dia memang sangat tidak menyelerakan.

Malam, dinner. Aku turun lambat around 8pm. Standard lah kan? Takde lah lambat sangat ye tak? Tapi kecewa nak mati. Dah la lapar gila turun ni, sekali makanan habis. Dan lambat gila nak refill. Dah la tak variety. Yang ada cuma nasik ayam, nasi putih lauk pauk kampung, goreng goreng apatah, buah & kuih agar agar honeydew. Dan aiskrim. Dah la open air. Bau errgghhhhhh busuk. Bau laut tu gamaknya. Memang potong habes lah selera. Not recomended for food! Nak lepak tido main waterpark boleh tapi i say NO to the foods. Sorry.

Naik bilik lepak lepak takde ape nak buat berendam dalam jakuzi, bored still. Tido.

Bangun pagi, hello!!!

Niceeeeee!!!!




Hye handsome yang masam! Jum turun. 

Excited katakau nak naik slide biru yang berpusing pusing tu sekali not allowed pasal aku tak pakai proper swimwear okay! Geletisnyaaaaaa muka tak boleh nak kerek lagi kot safety guard kat sini. Damn! Tapi actually memang bagus pun sebab alangkan naik swirl slide yang kuning pendek tu pun aku tersangkut sangkut sebab baju kesat, ni nak naik yang tinggi tu? Entah kurun keberapa nak sampai bawah. Silap silap tersangkut. Satu hal pulak diorang nak selamatkan aku. Hahahahaha


Gigih beli pelampung dinasour sampai 25hengget tapi tak guna sangat pun. Haih la Adam. Satu benda tak best. Aku sunburn gilababi okayyyyy! Bawak sangat sunblock 130spf punya tapi haram tak pakai. Sebab pagi tu macam okay redup sekali abang tinggal aku ngan adam pukul 11 lebih diorang nak kemas barang nak checkout n mandi balik, terus lah masa tu adam pun tak nak keluar aku mengekor je la dia memang terbakar habessss. Hitam dahi macam orang alim bersujud. Gitttuuuuuww~. Tapi orang lain elok je aku tengok. Geram beteeeeeiiii!!

Jadi, room rate normal RM400++ kitorang ni beli voucher Gropun dapat la dalam RM180++ 2D1N + Dinner + Breakfast + Tiket themepark. Tiket themepark kalau nak beli asing RM35 adult, RM20 kids. Dah jangan tanya lelebih. 

Sekian. 

 Love,Me, Muah!


No comments: