Ini ofis sayang. Bukan rumah..


Jadi , ini lah ofis. Semak gila. 

Haritu abang tak sempat solat so hantar Adam dekat aku kejap sementara nak solat Asar tu. Aku pun bawak la dia naik. Eh kemain seronok kau. Buat macam rumah sendiri. Kutip semua barang barang kertas pen duduk main. Tu dolphin merah tu dia terjatuh kan...Dah patah. Kucing tu pulak boleh pinjam bawak balik dua hari. Isk anak sapa entah ni. 

 **********

Oh malam ni nak pergi Kedah ada wedding. Mula mula macam malas nak ikut sebab nak balik jumpa Mak. Sekali call Mak, Mak kata dia pergi jugak. Siap ada rombongan satu bas. Eh eh kalau macam tu mana la boleh aku tak ikut. Aku kan VVIP (lah sangat!)

Jadi, haih memonteng lah kita ye esok. Bos aku ok je kau nak datang kerja ke tidak tapi kau tak datang gaji potong lah. Ah lantak lah. Potong pun potong la. Janji aku happy. Dah la hari ni sekarang ini waktu ini ketika ini tu tu bos tengah membebel ape benda entah dalam bahasa ibunda dia dengan budak budak sebangsa dia. Nasib kau orang lah. Lama dah tu. Ada la sejam lebih kot. Kalau aku pandai cakap bahasa diorang gamaknya, dengan aku sekali terbabit dalam bilik tu. Ia lebih kepada sesi meluah perasaan aku rasa. Hahaha lantak kau orang lah. Jadi, mood untuk hari esok pun dah tak berapa nak ada. Ada kah bos balik oversea nak mengamuk itu ini. hah tak cool langsung!

Hah lantak lantak. Yang penting keje aku dah setel. Cant wait for tonight. 

Lololololoooo macam tak pernah pegi Kedah. Padahal 3 taun kot kat sana. Hahaha. Ini excited sebab ramai ramai. Diorang kata siap tido chalet ada air terjun. Ommaaiiiii lamanya tak lepak lepak air terjun. Seksaited!!

Lokasi : Sik (Mak aku la kata. Tak tahu sebenarnya celah mana. Mak tu nak pegi pun pasal nak pegi Padang Besar sama katanya. Sukati la, janji semorang hepi)

Daaaa~


No comments: