Berurut dengan Kak Zah

Kat area rumah abang ni ada sorang tukang urut, muda lagi lah dalam 40 lebih umur dia. Kitorang panggil Kak Zah. Kak Zah neh expert urut orang lepas bersalin. So, emak emak, kakak ipar aku berurut la dengan dia. Tapi cara dia keluar angin tu pelik sikit bunyi dia. Adam berpuluh kali dah menangis kalau Kak Zah tu keluarkan angin. Seems like menjerit cam tu ha. Aku mula mula tengok takde perasaan pun nak urut. Tapi bila dah lama lama macam nak try jugak. Dulu kat kampung urut jugak buang angin. 

So lepas dah berkali kali tunda, petang semalam urut lah. Abang amik dia datang rumah. Abang drop dia and pegi fetch akak ipar balik keje. So lama jugak lah nak hadap jem lagi, beli barang ape tah lagi, sejam lebih jugak lah. Aku pun tak berlengah la terus urut. 

Kak Zah dia urut pakai minyak sunflower yang kat guardian tu je ha. Tapi bukan lah minyak punca utama jadi sedap cuma minyak tu bau dia cam cozy lah. Wangi jugak. Cuma part kepala urut dengan minyak johnson. Tapi dia ni, main urat. Dia urut slow gila tapi bila kena tang urat salah tu ha mengggagau kau cari apa apa benda yang boleh di pegang nak tahan sakit. 

Aku bila dia urut kat pinggang, mana nak tahan sakit, mana nak tahan gelak. Aku tak tau nak gelak ke nangis. Sampai kuar kuar air mata sedawa  angin dengan tahan sakit. Tapi dia kata, aku senang je urut pasal muda lagi, belum beranak. Hardcore part aku kat area lengan dengan bahu. Mungkin pasal selalu tunduk hadap komputer kot. 

Pastu, dia tanya, bila period sakit tak. Mang aihhhhh memang nazak aku kata kalau first day tu. Then dia rasa perut, aku pun terkejut gila lah bila dia kata peranakan aku tersepit ha kau! nasib jugak la berurut dengan kak zah ni tau la peranakan tersepit ke ape. Kot tak esok dah kawin baru nak urut naya kot. Itu la penyebab aku period sakit tu dia kata. 

Pastu dia pesan dengan aku, jangan angkat benda berat  hoyeaahhhhh suka benar pesanan ni. Lepas tu  bila beranak esok. pantang tu amalkan betul betul. jangan culas. kalau tak nanti sakit urat, teruk. Wooooo million thanks Kak Zah. Komfem pesanan dia aku ingat sampai mati.

So, lepas ni aku rasa nak urut lagi la. Lepas urut ni rasa badan segar sket, perut pun rasa something. Better.  Sebelum ni kalau aku tahan kencing sikit je mesti cam ketat je kat pundi kencing tu cam sakit. Pastu perut cam sempit. Ni cam selesa sket lah.

Pastu nak tengok, dalam tiga empat hari lagi aku period, tengok sakit tak bila senggugut. Pasal dah urut kan, so we'll see :)


*Update
I juz moved from the place near to KakZah. And i also lost her contact number. So for those yang nak urut dengan dia, im not sure if this can help you but try to look for her at Damansara Damai, Apartment near Pasar Malam. I forgot the name. Apartment Suria kot. Cuba la tanya orang orang dekat situ. They may know her.

4 comments:

MsBumblebee said...

assalamualaikum..maaf saya tertarik dgn cerita urut ni..sape kak zah ni..kt mana n mcm mana nk contact?terima kasih

De' Nurul said...

w'salam. kat area damansara damai.

hanidatul shatira said...

camne nak contact kak zah ni yek..nak berurut jugak...hehehe...email me : hanidatul.shatira@gmail.com

plz...mmg nak berurut dgn org yg pandai bab2 ni...susah sgt nak cari skang.....

schmellow said...

Boleh bg no k zah ni tak?