Bekal

Milo  + Roti Telur Hancur + Roti Nutella



Tiba tiba sekarang dah makin rajin nak bawak bekal pegi keje. Sebab pertama, jimat lah! Sebab kedua, kadang kadang nafsu makan dekat kedai membuak buak. Semua nak makan. Pastu nanti lunch keluar makan lagi. Nafsu tak leh tahan lagi. Kang kang elok elok da kurus sikit, gemuk balik. Isk! Tanak ah. Sebab ketiga, ok apa sarapan ringan ringan je macam ni. Takde nak berminyak apa bagai. Sebab ke empat, tak amik masa yang lama pun. Dan sebab kelima, motivasi untuk bangun awal sikit dari biasa. Ok lah tu lima sebab. Kau nak banyak mana lagik?

2 comments:

sweethOneY said...

Hahahaha siap sexplain :P

Tp aku pun makan2 mmg suka mkn roti. senang. Tp aku punya roti habis masa driving je, mcmkan tak boleh nak makan kt opis karang. Tidak, masa driving tu jugak nk makan. Menjawabla kereta aku kotor. Haha

De' Nurul said...

biasa la nak jugak mengarut kan explain bagai. tu la aku pun kadang2 makan otw gak. kang sampai ofis mula la gatal nak beli lagi makanan. isk.